Wednesday, January 9, 2013

MeLanGkAh SeTahuN LagI~

Hari nie da masuk hari ke 9 pd 2013...sekejap jer la lebih dr seminggu meninggalkan 2012..da aku macam biase la slalu lmbat update dlm blog nie...rsnyer masa untuk mengupdate makin kurang...ade mcm2 bnda nk story tp 2 la aku nie kan tinggal harap jer la nk update on time..klu ade pon kebykkan pon citer da basi...di harap tahun yg baru nie mmberi aku kegembiraan dan kebahagian...alhamdulillah permulaan yg baek tuk 2013...

Dan semenjak memasuki tahun 2013 nie xder la ape sgt aktiviti aku nie..kebykkannyer dok umah...membesar kan badan...selain 2 tah nape sjak 2 mnjak nie aku ckit sensitif...tah la mayb sbb umo da makin meningkat dan hormon pon da berubah...tp alhamdulillah kebykkan nyer mmbawa kpd kegembiraan...sbnarnyer aku nk update psl novel..tp aku msl nk upload picture....so uolls sume bc jer la bebelan aku nie ek....dan aku pon xmau bebel pnjg2 nnti tkt org busan...

Nnti la klu mood nk upload picture da mai akan aku buat entry 2 nnti ok...daaa sume~ 

No comments: