Wednesday, April 17, 2013

MaKaN DaN MaKAn~


Seriouslly mmg lapuk pon story nie...kes terjadi end of March...weekand 2 jiran ktorg kawen...kirenyer jiran sederet umah aku kawen dgn jiran depan umah aku..so dorg buat skali kat dewan..ofkos la kene pegi kan...so tgh hari 2 pon aku, mysis n mymom ke dewan warga emas dkt seksyen 24...mkn2 minum2 jumpa jiran sume dan borak2 and blik...smpi umah dlm kul 2ish mcm 2...

Kemudian rehat2 jap dlm kul 4stgh mcm 2 kene kua blik sbb makcik aku ade buat hi-tea kat umah die dkt PJ...so sblum ke sn kami amek bapak aku dulu....then trus ke PJ..smpi2 sn xsiap lg...wlwpon jnji kul 5 tp org katering 2 xsmpi2 lg....so lepak2 dulu then cousin aku mai...xlame pas 2 br la org katering 2 dtg so setup2 dulu mknan...br mkn last skali...

Antara menu yg aku still ingat lg...soto,makaroni,kueh seri muke,popia,teh, nescafe,agar2...best gak dpt kumpul ramai2..yer la slalu ktorg kumpul rmi2 time raye jer xpon time ade kenduri kendara 2 pon still ade yg xdtg...2 jer la acara mkn2 tuk 1 ari...blik 2 dlm kul 8..mymom siap tapau lg..ingat blik 2 xmau mkn la tp lapo plak..


Nie jew smpat amek gmbr...ok la daaaa sume~

No comments: