Tuesday, April 30, 2013

WeEkAnD Yg PaCk~

Sejak 2 menjak nie or sng citer sejak awl tahun nie aku da jarang2 update kan..klu dulu 2 tiap2 hari pasti ade entry br...especially klu weekdays mesti ade kan..skang nie weekdays pon da jarang update..nk tunggu weekand mcm xsmpat jer nk msk sume story2 2..dan weekand pon aku da start busy....mesti uolls heran tah ape la yg aku busy kan sgt 2 (ade gak yg xmau tau kan)tp aku peduli ape still nk inform uolls gak...

Sejak awal tahun lg busy ngan jemputan kenduri kawen..seriously bila da tiap2 weekand kene attend kenduri kawen smpikan xtau beb nk pki baju ape..bebalik rolling baju yg sm...kebykkan kenduri yg kene attend 2 jiran2 dan sedara mara...ade gak kenduri kawan2 skola tp kebykkannyer aku xpegi..bkn ape bila mak aku da ajak g kenduri kawen jiran2 or kwn2 die xsmpat nk ke kenduri rakan2 seperjuangan plak...harap maaf la yer...penah 2 dlm 1 bulan tiap2 minggu ade jmputan...ade yg ari sabtu or ahad..ade 2 sabtu and ahd 2 2 ade jemputan...

Alamatnyer makan free jer la kami...alhamdulillah rezeki Allah bagi...sbb 2 klu uoll pasan ade aku update psl g kenduri sana...g kenduri sini...smpi kan kdg2 xtau nk update ape..kang klu update pasal kenduri yg aku attend nnti tkt org busan plak..mcm da xder citer lain...bila nk update waktu hari keje plak..slalunyer xsmpt da...dulu smpat jer skang nie kuang waktu la...so bila ade kesempatan br aku update..bila weekand pon ade busy so update mana yg sempat jer la...sbb 2 kesian kat uolls sbb slalu dpt citer basi...

Tapi don't worry akan aku cube tuk arrange kan masa dan waktu tuk smpat kan diri...update tuk uolls sume...sbb 2 ade kekadang uolls nmpk dalam 1 ari 2 aku update byk2 skali...sbb ms 2 berkelapangan..so better settle kan entry2 yg tertunggak...sblom ia bertukar menjadi basi...sebenarnyer aku nk update pasal bnda lain..tp memandangkan aku mls nk transfer gmbr so ini jer la entry yg mengikut tahap kerajinan aku...da mlm2 mcm nie nk update meriah2 pon tah ade org bace ker tah tidok...almaklum ler sok kan da cuti labour day...mesti ramai yg pegi berjimba2 kan...xder maknenyer da ngadap laptop mcm aku nie...ok stop bebel...pada semua pekerje2 SELAMAT MENYAMBUT HARI PEKERJA~

No comments: