Wednesday, August 7, 2013

PaCk~

Yer hari nie plan nk update blog yg makin berhabuk nie pg td..tp nampaknyer xsempat...mlm nie la br sempat menjenguk...mmg mcm2 aktiviti aku hari nie...pg2 td pegi hantar keter cuci dkt Tesco..lepas 2 smbil tggu keter siap aku g masuk Tesco skali tgk ade plak bju yg berkenan..terus ambik..xmau pk 2 3 kali...settle beli2 sume kua tgk keter da siap..then mymom plak nk cr alas meja..so die ajak pegi seksyen 7....g sn nampak plak khemah Jakel jual carpet..so kami ke sn la...tp sblom 2 jamu mate dulu dkt kedai2 parking bertingkat dkt seksyen 7 2...settle mysis bli2 baju kami pegi tgk carpet....

Belek2 pny belek skali org Jakel tu announce die jual carpet 3 carpet RM60...xder la beso pon carpet 2 tp still ok ...so mymom pon ape lg terus la buat aktiviti memilih...settle urusan beli carpet trus blik...jer la umah xsettle kemas lagi...blik 2 rehat2 jap then mari mulakan cuci toilet dulu..dan diteruskan dgn lain2 aktiviti mengemas...mmg pack la ari nie penat gak ler...aduhai...so mari kt dgr pengumuman hari raye....

Yeaaaaaaa esok rayeeeeeeeee~dan mercun pon makin bertalu2 ler budak2 nie main...so nampaknyer kene smbung buat aktiviti mengemas lg la mcm nie...ape lg kene pack kain baju lew...sok mau pulang ker JB...aduhai ape nk buatkan xkan nk berlenggang jer blik kmpung kan...melampau ler 2...tp jgn bimbang akan aku update entry2 terbaru lepas aku blik dr JB nnti...almaklum ler aku cuti smpi selasa...Rabu nnti br start keje...


Maaf ler ek gambau gegau...cube teka sape kah lelaki 2?sape lg Awi Rafael lew...aku g Plaza Masalam hari 2..xingat Ramadhan keberape....then smpi sn dgr la Najwa Latif nyanyi...ok la aku pon xamek port sgt pon...skali dgr sorg laki pny suara...so bli die nyanyi lagu Bila Aku Kaya 2...sah mmg Awi Rafael youuuuuu...so aku pon trun la bila tgk die da abis nyanyi...ms 2 tgh acara autograph..so aku pon ape lg selit pny selit smpai la kat die...

So ape lg amek la gmbr ngan die....very nice person....wlwpon gegar sbb rmai sgt org..aku xkesah..tetap nk tepek kat c nie gak....nk gak tayang kan amek gambau ngan artisssss...ok la aku pon mls nk bebel byk2...so pada sesape yg nk balik kampung nie berhati2 di jalan raye...pada yg beraye di sini jer....kene hati2 gak sesm beraye sok...semoga raye taun nie lebih bermakne kepada uolls sume...dengan nie aku nk ucapan kan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...segala salah dan silap semasa aku menulis atau mengomen harap di maafkan ok....

No comments: