Wednesday, March 26, 2014

Facial Di RuMaH~

Last few week aku ade buat facial..selalu kt buat facial dekat kedai or spa kan tp aku amek perkhidmatan Spa di rumah..masuk kali nie ade 2 kali aku buat...my fren nie die yg buat perkhidmatan nie..dont worry die akan ke rumah korang buat  facial..buat facial jer tp die ade buat massage dan sauna...sauna 2 uolls bleh sewa dgn die 1hari suntuk ok...gasak uolls la nk sauna smi kuwus pon xder org yg marah...

Dont worry die akan ajar cara nk gunakan sauna 2...selain 2 kalau facial plak ade 3 pilihan xsilap aku la...1 facial biase 1 lg facial tuk yg ade resedung dan yg aku buat hari 2 facial collagen....harga sgtlah berpatutan hokey...yg massage 2 aku xbape nk sure..tp kalau uolls da bleh tinggalkan email dkt comment nnti aku akan bg contact..bukan xmau bg terus dkt c nie tp rsnyer lg bgs kalau ade yg mintak br aku bg...nnti kalau ltk dkt c nie rs mcm nk jual no plak kan...

Ooo yer nie area klang valley jer yer....so klau uolls luar dari kawasan liputan harap maaf la jer xdpt la die nk kesn...slalunye booking hanya hari weekand kalau dekat2 die akan try amek kalau perlu..sbb siang 2 die still lg keje...


Mmg best muke lepas facial...rasa mcm ringan jer muke...untuk aku la..sbb da biase buat dgn die..lgpn sng sbb die mai kat rumah kan...ok la kalau uolls nk rs muke ringan dan segar boleh jer tinggal kan pesanan dkt ruangan comment email uolls ok..and sebelum terlupa hanya untuk wanita sahaja yer...daaaa sumeeee~

No comments: