Tuesday, October 27, 2015

HaL aKu~

Nie nak story pasal attitude manusia..aku nie jenis malas nak amek tau hal org..lantak ler nak mcm mana pon asal kan tak ganggu aku sudah...tapi kekadang bila kita xusik orang tapi orang plak usik kita..ha mcm mn tu...mayb orang xsenang dengan kita bila kita buat hal kita jer tanpa peduli kan dia...yerla mayb dia rasa kita xpedulikan di sebab tu die usik kita kot...hahahaha over confident aku nie kan.....

Tapi btol tau aku pon xpaham jenis manusia macam nie...ker ade benda yg aku buat tanpa sedar aku telah buat die sakit hati...ahhh lantak ler buat ape aku pening2 kepala nak pk hal mereka2 nie....baik la aku buat hal aku...kalau rasa xpuas hati meh cakap depan2 xyah la nak cakap belakang2...tapi mcm biase la org2 jenis macam nie memang pattern cakap belakang jer...depan lain belakang lain...haaa xpon mereka xsuke aku sindir2 dorang kot...hahahaha masalahnyer terasa plak ker bila aku cakap tu..sah la kalau terasa mesti buat kan...

Sebenarnyer aku closing this week tp dok merapu dalam nie sbb system baru nie sengal...bila appear dekat dlm system btol customer name tu tp bila aku print jd customer lain plak...da dok mengadu dekat help desk senyap sunyi jer xreply...mayb dorg bz handle pelbagai masalah pasal system nie...da slow gilos system nie..nasib la name pon baru kan so die lambat pick up...so ade chance nie jumaat ot smpi ke malam nie...hahahaha mari ketawa kan diri sendiri...xper sabo bebyk aku nie...ok la aku malas nk berleter byk2 nnti orh menyampah plak kan...daaaa sume~

No comments: