Tuesday, October 13, 2015

OctoBer 2015~

Lamenyer xbersiaran...ade la dalam 12 hari..sbb aku tgk last entry 30 September..kesibukan...bukan sibuk ape pon...sibuk cuti...hahahah mcm becuti dekat oversea..pdhal dlm M'sia jer...tp serious la aku tgk rate skang pon seram sejuk jer nak pergi bercuti oversea...so kt cuti2 M'sia jer la...sebenarnyer aku nk update memacm..tp biasa la aku nie ckp jer tp smpi kesudah xder pon..nak citer picture x transfer lg..nnti la tunggu aku transfer tepek dekat c nie...

Pas tu simpan dalam draf dulu pastu pk nak karang ape..pastu br aku publish...tgk pd tahap kerajinan...tp jgn bimbang akan ku citer gak dalam blog sendu nie...skang mcm malas nak update hari2...keje byk pon aku malas nk buat sedang kan tu lagi ler kewajipan....nie yg sambilan lg aku malas....tunggu la bila tahap kerajinan ade tgk sehari smpi 2 kali update tu kire da rajin abis da...

Ok la mau balik ler..wlwpon dekat luar nun hujan lebat menggila tetap mau balik sok cuti uolls...SALAM MAAL HIJRAH~

No comments: