Wednesday, September 30, 2015

CeMpeDak GorEng Vs FisH MaNHaTtAn Vs MuRNi DisCovErY~

 
Xsure aku da post picture nie or blom..nie picture masa musim2 buah cempedak ari tu..rasa teringin sgt nak makan..masa otw balik dari pasar..nampak la ade sorg bro nie jual dekat tepi jalan..singgah sat beli...1kg RM5 die charge...yang aku beli tu 2kg...puas la makan..selalu klu beli yg da siap goreng tu RM3 pon sikit jer dpt..xpuas makan...yg nie makan dr petang smpi ke malam ok...sgt la berbaloi...
 
 

Haiii la picture terpusing lagi..lantak kan la...picture dua nie aku xingat bila..rasanyer ms awal bulan ari tu..jalan2 survey brg dekat Subang Parade...nak hi tea..tp xmau makan yg heavy2 so singgah Fish Manhattan so order la nie..fried mushroom dan scallop ape tah nama die..xingat da...share dgn mysis... knyg gak wlwpon mkn nie...seterus nyer picture yg nie plak...
 
 
 
Yg nie aku rasa bulan lepas pny citer...mymom nak belanje makan dekat Murni Discovery dekat Seksyen 7...so aku pon order la Indo Mee with chicken chop...bapak aku plak order nasi grg lamb chop..penat nak abiskan..portion plak beso....so kene makan pelahan2...oo yer kalau mai c nie pada org yg xkuat makan sila la share..kalau x bazir jer makan x habis...masa weoll mai tu malam minggu manusia adelah ramai...tp service bgs..cpt dan tepat...tp tu bila da ramai2 nie rasa sesak nafas plak..bila table dekat2..hinggar binggar jadinyer...
 
 
Dan diakhiri dengan picture ribena special..cmpuran laici dan nata de coco...dlm glass besauuu plak tu..jenuh gak nak abiskan nie..perut penuh dgn air...ok la cukup citer pasal mkn2 nie sume..nnti boleh buat perut bertambah lapo...daaa sume~

No comments: