Monday, September 28, 2015

CuStOmErS DaY @ BuSaBa ThAi SunWay ReSorT~

Nie terjadi awal bulan hari tu...company weolls buat Customer Day dekat Busaba Thai Sunway Resort...aku bertindak sebagai tukang catit nama...hahaha bahagian registration ajo...dalam kul 12 macam tu aku n akak yg sm2 ditugaskan pergi la sn..sebab nak setup tempat sume..ingat nak parking dekat Sunway Resort tu letak barang then pegi makan dekat Pyramid...tapi masa nak letak barang tu supervisor pujuk suruh makan jer dekat c tu..ingat mahal ler..sekali xder la mahal mana..standart  SR jer..


lepas da kenyang ingat nak solat la sebab dalam kul 2pm mcm tu bos nak mai tengok kawasan...tepi dekat restoran tu xsedia kan surau pulak..so kalau nak solat kene masuk dalam Sunway Resort tu...so kene bejalan jauh ckit la..xper pahala tu kan...settle sume tu kami pon set up la tempat...nasib la set up awal sebab ade customer mai awal...patut registration jam 3.30 petang smpi 4 tapi kul 3 da smpi...excited btol dorg nie...


Yang nie amek picture bersama one of our manager..die nie dulu bos aku..aku keje under die...lepas 6 tahun keje department yg sm so aku kene transfer masuk department lain plak...die gak yg kene buat presentation pada hari tu...


So lets start the show...masa nie tugas aku da settle tp still gak yg dtg lmbt ptg tu..so bila sume da dok dgr dorg buat presentation aku kat belakang buat xtau la..ade gak amek video dan uruskan pasal dinner tuk malam tu...oo yer customer day nie smpi dinner skali yer...


So jam 6 ptg settle sume presentation kita turun bawah tuk dinner plak..restoran nie 2 tingkat so event td dekat belah atas dan makan2 disebelah bawah..tempat die every cozy dan nice place..side hujung nie mmg weolls jer..sebab side sebelahnyer plak ade event malam kang..so kire tmpt nie mmg selalu ade event....yg best masa hari nie aku jumpa balik dengan ex-bos yg amek aku keje dulu dekat c nie...tp skang die da bukak cmpany lain...still friendly dan amek berat pasal ex-staff die...bos yg patut dicontohi nie..


Settle dinner sume dalam jam 8.30 macam tu..weolls pack sume barang2 yg bawak td tp ade few customer yg smbung pegi karaoke dkt area c tu...hari yg panjang penat dan memorable...di harap tahun depan kalau ade aku xterlibat..penat weiiii...ok la cukup bebel2 nie..jom sambung keje...


No comments: