Monday, September 21, 2015

Ke LauT SuNGgUh La~

Lately nie memang busy sesgt...busy die smpai aku naek stressss..memacam kene buat dan pk..bulan yg memenatkan kepala otak aku nie...rasanyer bukan otak jer..fizikal pon penat gak...bulan nie memcm kene settlekan...start dengan customer day..yg nie nnti aku story la...aku yg patutnyer jemputan makan time dinner last2 name naek kene tlg bhgian registration..da rugi masa aku setgh hari...

Lepas tu dengan memacam la kene buat...sempena nak guna system baru nie..haiii la kusut aku pk....ingat nak amek cuti la sebab hari Malaysia kan jatuh tgh minggu so Khamis Jumaat nak cuti since cuti aku pon byk lagi..pas tu pk balik xjd la..sebab banyak xsettle keje lagi..nasib la aku xcuti lps Malaysia Days tu...naek jer Khamis tu ade report kene btolkan...

Lepas tu angan2 nak cuti raye haji nie...pastu bos aku ckp closing awal since nak pakai system baru nie..so dorang nak migrate data hujung bulan...baek aku xyah cuti nnti aku gak kene stay kat opis nie smpi ke malam...tp aku da ckp ngan bos aku nak cuti lepas closing..da siap isi leave form nie...lepas tu bos aku cakap boleh x postpone kan cuti tu..amek lewat ckit..adoiiiyaiiii bila la nak cuti nie..

Terus aku cpt2 isi form letak date baru..dan xmau tukar2 lagi...otak aku perlukan rehat...maknenyer awal Oktober baru start cuti lame ckit...nak rehat kan otak aku nie...serious tahun nie xpergi holiday mana2 pon...xyah la kire balik kampong n pegi ke Melaka tu...tu bukan boleh rehat kan otak pon...rehat kan otak adelah tempat ade tumbuh2an dan sungai2an x pon laut2an...tu mendamaikan...seblom aku start guna system baru yg bakal membuat otak aku nie traffic jem better la aku pergi bercuti...ok la malas nk bebel2 lagi otak penat nak pk..daaaa sume~

No comments: