Thursday, September 24, 2015

RajU's NaSi DaUn PisAnG @ JaLaN GaSinG~

Kejadian beberapa minggu lepas..hajat hati nak makan da lame..tp xder geng..so ari tu Dya cakap pasal nie terus la aku nie ckp stuju jer..da lame teringin tekak nie..Dya g keje pagi tu dulu dalam tengahari die abis keje datang amek aku kat umah terus ke Jalan Gasing pekena nasi daun pisang Raju's ...smpi sana org xramai lg tp keter still banyak org parking tepi jalan...

Nasib la ade kosong untuk ktorg nie...dua org jer pon kan..aku teringin nak makan telur ikan goreng..Dya plak ayam goreng..lain2 xmau sebab tu jer yg teringin...mcm biase service die cepat dan pantas...untuk pengetahuan uolls set nasi daun pisang yg biase nie..ade sayur kubis timun papadom dan kentang masala (kalau tu la name die kan) termasuk kari ayam..kari ikan dan dal hanya RM7 jer...kalau nak tambah udang goreng ke...sotong goreng ker..ayam masala udang masala lain kire tau...


Yang atas nie nasi Dya..ade ayam goreng yg rangup tu...makin lama org makin ramai kedai nie...ooo yerr kalau dulu uolls penah baca pasal entry nasi daun pisang dlm blog nie...ade aku ckap pasal makan bawah pokok tu..sekarang xlagi yer..MBPJ da buat longkang dekat c tu...so xder space tuk open table dekat c tu..skang nie sume makan dekat dlm kedai..sebab tu bila org ramai kene tunggu...


Yang nie nasi aku plak sebab ade telur ikan goreng tu..kedai nie gak ade bukak 1 cawangan baru..kalau xsilap aku kedai baru tu bukak dalam tahun nie gak...tp maaf la aku xsempat plak nak tgk dkt mn new branch dorg..tp dont worry uolls boleh tgk dekat FB dorg..ade tulis new branch dorg..da settle makan sume lepak jap..bagi turun nasi...oo yer dekat c nie selain nasi daun pisang ade gak roti canai and capati...

Aku belum penah lagi makan roti canai n capati dekat c nie..tp ape yg aku dgr roti die lembut...ramai gak makan roti canai wlwpon time lunch....xlepak lame pon sebab kesian plak tgk org menunggu tmpat kan..jd kami pulang dengan hati yg happy sebab hajat tertunai...


No comments: