Tuesday, September 15, 2015

HaPpY BeLaTed BufDaY To US~

Setiap 4 bulan sekali opis weolls nie akan ade buat makan2..sempena bufday staff...so last few week ade la buat makan2 nie..setiap kali buat makan2 nie di galak kan weolls sume bawak potluck ..cake dan main dish di sediakan...aku slalu bawak agar2 laici..tp memandang kan asik bwk benda sm jer..aku nie pon naek muak nak membuatnyer so meh order jer la...
 
Aku bawak kueh seri muka..order dgn jiran belakang umah aku nie jer..plak tu sebelom majlis bermula kene pergi teman akk dkt opis aku nie amek main dish iaitu nasi minyak dekat Kinrara...boleh tahan jauh ler dari opis weolls...balik tu pergi amek cake plak..
 

Cake ade 2 biji tapi aku amek 1 jer la picture sebab yg nie ade name aku kan...yg nie Yougart Cheese cake..not bad..1st time try cheese cake jenis macam nie...cake bufday da tgk moh tgk org yg di raikan plak...
 
 
Sebenarnyer ade lg orngnya yg diraikan tetapi org tu onleave plak..so hanya kami berlima jer yg ade...nie la acara quarterly yg weolls buat..time nie bos pon dok skali 1 table makan sama2...xkire manager or General Manager..weolls together...anyway thanks sume yg wish..Alhamdulillah tahun nie bertambah lagi umo...wlwpon da belated kan...daaa sume~
 

No comments: