Monday, May 28, 2012

AiN WedDiNg~

Last weekand mmg pack ok sana c nie org kawen...1 kwasan tue smpi 4 5 majlis kenduri kawen..mentang2 cuti skola sume nk kawen time nie...so dikesmpatan nie gak myfren Ain buat majlis die..so memandangkan Puan Dya kt make up tuk nikah so aku pon pegi la teman kan die...so majlis akad die kul 3ptg tp tang nk make up start dr kul 12 hokey...so kul 12 g pickup Dya kat umah then trus g umah Ain xjauh dr umah Dya...smpi2 trus Dya memulakan keje2 die..




Khusyuk Puan Dya kt nie makeup kan Cik Ain (semasa kejadian makeup nie la..skang da bergelar Puan Ain da)kemudian picture bwh nie plak nk membezakan bulu mata palsu ngan bulu mata btol die..mengikut kt Puan Dya bulu mata yg Ain pakai 2 kategori Kris Dayanti pny...


Then da settle makeup2 nie sume br la upacara salin baju nikah plak...time nie br la ade tolong ckit2..biase pttnyer kene serah kan pada yg pakar...kire aku nie xder la pakar mn...pakar menyebuk bleh la...



Setelah dimake up cntik ape lg picture time...so lepas jer nie turn jurukamera yg bertauliah plak nk amek picture..so ktorg kene tunggu kat lua sementara dorg buat keje dorg...so aku and Dya dok kat lua blik amek picture la gak...



Kemudian kami plak menjalan kan aktiviti begmbr besm pengantin...sbb lmbt lg nk tggu kul 3 so smbil2 nk buang masa 2 kt pon amek la picture...lepas jer settle urusan amek picture2 nie trus bergerak ker masjid blakang umah die...ooo ms kat masjid aku xamek picture pon...mood pnat dan pns da melanda...lapo pon yer gak...dgn 3kali lafaz Ain sah menjd isteri kepada En.Afif....then blik umah pngantin tuk mengisi pewot..then trus blik pas 2....meh layan picture saat2 terakhir Ain bergelar CIK AIN...



Ok la tu jer citer ms ari nikah die..tuk sanding plak pd keesok kan arinyer aku buat next entry plak...wlwpon xder picture aku amek ms majlis sanding 2...so sblom aku end this entry meh tgk sape lg yg blom kawen n solo...


yer sape yg teka btol 2 mmg bijak bestari....klu tny aku bl lg..dan jwpannyer adela sm...xder calon mcm mn nk kawen kan...ok la smbg next entry plak ek...daaaa sume~

No comments: