Wednesday, August 15, 2012

KeLab ShAh AlAm~

Last monday aku n the whole staff bebuke di sini...Kelab Shah Alam~nsib baek la aku kua awl sbb nk g amek opis mate aku kat workshop...rupe2nyer jem yg hamat kat are Glenmarie, batu 3 and seksyen 13...mostly klu biase dr opis aku nk ke Kelab Shah Alam 2 xder la jauh mn pon...dlm 15 or 20min bleh smpi nie xder maknenyer..ade akak kat opis aku 2 dr opis nk ke kelab 2 amek masa dlm 1jam 10min hokey...aku pon xphm ape yg menyebabkan die jem...sedang kan aku yg kuar ontime nie pon stuck dlm Glenmarie jer pon smpi stgh jam...aduiiyaaaiii~

Aku n opismate yg aku amek td smpi dlm 6.45pm..duduk2 jap..dlm 7 lebh mcm 2 aku br amek mknan...time nie pon still ramai yg xsmpi lg...kebyakkan smpi lepas waktu berbuke....kesian gak ngan dorg..tp nk buat mcm mn da stuck kan....our big bos yg kat HQ pon pttnyer die dtg tp bl die da stuck dlm jem then die give up trus ptah blik...kat c nie byk gak pilihan...tp hari 2 aku xplih nasi...aku try die pny laksa penang..ok la not bad....


Picture nie masa org ramai da blik...so kami pon amek la picture..ms rermai 2 xingat sbb otak asik pikir mkan jer..huhuhuhu~oo yer kat c nie pon ade kambing,ayam,sotong dan ikan bakar...selain 2 ade rojak buah dan rojak mamak..mee kari, sotong kangkung,kerang rebus,kueh mueh goreng2,kueh teow and mee grg,roti john n kebab, nasi ayam,segala jenis agar2 buah2an,dan segala jenis lauk pauk...air plak ade 4 jenis air sejuk dan 2 jenis air panas...


Akak nie mmg happy jer bl aku nk amek picture die...mamat sblah 2 plak tgh khusyuk makan...xpdng da kiri kanan...mereka 2 nie antara yg smpi bl waktu da berbuke...sian mereka nie...sbb 2 mkn xpndang kiri kanan....huhuhuuh~aku plak hari 2 mkn laksa penang,kerang rebus yg kerang die kecik2..nasib baek sos die sdap...rojak buah,cilok ckit daging bakar (daging lembu yer...aku xmkn kambing) akak kat sblah aku 2...ooo~yer minuman dkt c nie mmg manis2..bleh dpt kencing manis...mesti uollls nk tau bape harga buffet kat c nie kan...

Memandangkan die kelab so ade harga member ngan non-member...klu member RM49++ tp klu non-member dlm RM58.30 Nett...so uolls bleh call dulu sblom dtg...sbb tkt penuh..sbb hari yg sm 2 ade 2 cmpny yg buat majlis bebuke pose kat c 2...siap ade anak2 yatim lg..so better call dulu...klu main redah jer takut xdpt seat plak....ok la pd semue SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA~

No comments: