Friday, August 17, 2012

LaSt OnE~

Seblum aku cuti dan balik JB aku nk ler mintak ampun pd semua reader2 yg bc blog aku nie...wlwpon xrmi mn yg bc tp thanks la sbb sudi singgah kat blog nie...pd sesape yg tinggal kan jejak (beri comment) thanks sbb sudi tinggalkan jejak dan pd silent2 readers pon thanks gak..mohon salah dan silap di maafi...pd sesape yg trase bl bc entry2 aku sorry gak...kekadang xbermaksud pon nk menyindir or perli...maklum ler nie kan blog aku so tmpt aku luahkan ketidakpuasan hati dan juga bebel2an aku sume...tp xsume aku citer n luahkan dlm blog nie...mesti ade simpan..xkan sume nk tayang kat org kan...

Ooo yer raye tahun nie 1st raya lg da bertolak ke JB..mengikut jadualnyer mmg mcm 2 la...da aku akn cuti the whole week by next week...dan berkemungkinan besar blog aku nie pon akan bersarang buat seketika waktu...harap maklum ler ek...ok la sekali lg minta maaf zahir dan batin dan semua readers...

SELAMAT HARI RAYE~

No comments: