Friday, August 17, 2012

RoMantIka, PlaZa AlaM SenTraL~

Aku bukan nk story pasal romantika de amor ok...nie nk story pasal kedai Romantika...mesti mak2 or akak2 kite yg gile kan br2 english style tau pasal kedai nie..mcm mak aku...kedai nie ade gak kat tmpt lain tp yg slalu pegi dkt Alam Sentral Shah Alam ler...kat c 2 mmg byk pilihan dr perhiasan rumah hingga la ke bunga2 an dan juga kain2 dan uolls boleh tmpt tuk buat hantaran lg..siapkan aje duitnyer...last Saturday aku n mymom ke sn...tp kul 11 xbukak2 lg kdi die...org da lame menunggu kat lua 2...

Yer org siap tunggu dpn kdi ok..nk membeli..aku pon plik snggup org tunggu kdi 2 bkk...tp kami mls nk tunggu sbb ade urusan lain nk buat...semlm lunch biase la kami2 sume nie ade mood raye...plak 2 ade akak kat opis nie ajak ke sn...so aku pon join skali ler ker sn...ptt ler org snggup tunggu kedai 2 bkk...rupe2nyer dorg buat sales ler..gilos2 pny sale..kire tiap item yg beli kat c 2 sume ade discount....akak kat opis 2 dr plan asal nk beli bunga jer last2 pinggan mangkuk yg die borong...


Yer 2 troli...tp kemudian bertambah menjadi 3 troli dan 1 bakul...memula amek bakul jer sbb nk beli balang kueh raye...lps 2 mule la rambang mate tgk mcm2 dan discount plak 2...trus amek troli...dari satu troli tambah ke 2 troli dan ke 3 troli..mmg shopping sakan ler...aku beli 1 jer pinggan tuk mymom...pandang jer pinggan 2 tringat mymom mesti suke..so beli la~harga pon dr RM29.00 lps less dpt ler RM26.10...yg lain2 dlm troli dan bakul bkn aku pny...akak dorg kat opis aku nie...sorg 1 troli dan 1 bakul jumlah keseluruhan dlm RM450++ dan sorg lg yg amek 2 troli 2 murah ckit dlm RM430++..

Kirenyer lunch 2 kami shopping pinggan mangkuk tuk raye la...bkn kain baju ok...so mesti uolls sume nk tau bli abis sales 2 kan...mengikut kata budak cashier 2 last hari sabtu nie...so sesape yg da teruja boleh ler berkunjung ke sn seblom terlewat...klu sales nie smbng pas raye tu aku xpasti..budak cino 2 ckp depands on mybos la~rasenyer aku pon akan repeat dtg gak..but this time nk bawak mymom sama...ok la shopping2 gak borong2 gak...tp klu rs yg xperlu 2 better xyah beli...ingat nie musim perayaan so mayb kt perlu berjimat skit sbb lepas raye pon kt nk pakai duit gak kan...SELAMAT BERSHOPPING~

No comments: