Tuesday, December 11, 2012

ApE Ek?????

Rasanyer baru hari nie aku update setelah busy dgn pelbagai urusan...dan mungkin akan bertambah busy pd minggu terakhir december nie...biase la bila da masuk ujung taun nie aku busy dgn hal2 personel jer...hal2 yg berkaitan dgn keje xder la busy mn pon..semua org kat opis aku 2 tgh busy nk menghabiskan cuti..sm la mcm aku nie...hari 2 masa mmbr aku kawen kat Melaka aku cuti jumaat smpi smlm..dan kebtolan Selangor cuti so aku pon smbung cuti...skang cuti aku tggal 3 hari lg...akan aku langsai kan ujung bulan nie gak...

Sebenarnyer aku xtau nk update ape...rs mcm ade bnda nk story tp mcm xder pon yer gak..nnti la bila da ade feel nk menaip pasal citer 2 aku akan buat la entry pasal bnda 2...bulan December nie gak ramai yg kawen...tiap2 minggu ade jer jemputan kenduri kawen..this week ade ade jmputan sbtu and ahd...sbtu mmg kene pegi sbb mak aku awl2 da pesan sruh pegi ngan die...ahd plak xtau lg mau pegi ker x?yg 2 adik xstaff tmpt aku keje nie...die ade jmput ari 2...tp kat Kuala Pilah nun..aduhai kene pk 2 3 kali nie nk pegi..umah die pon xingat kat mn...padahal da 2 kali pegi da...

Dan esok start la aku memulakan tugas setelah lame bercuti..mesti rs lemau jer...yerla lame cuti otak pon rs mcm lambat jer nk loading..huhuhuh~dan harap maaf pasal tajuk kat ats nie..aku xtau nk ltk title ape..bntai sj ok....da sumeee~

No comments: