Monday, December 31, 2012

YaNg TeRAkHiR~

Nie merupakan entry yg terakhir tuk tahun 2012...tuk citer holiday ke Sabah aku 2 nnti2 aku smbg ek..kire entry tuk taun depan la ek...wah taun depan mcm la jauh sgt kan bunyinyer pdhal sok jer pon...byk bnda yg aku lalui dlm tahun 2012..ade suke dan ade juga duka...tp yg paling terasa mesti la kehilangan sahabat baek cum sahabat sejati aku 2 pd bulan October lalu...2 la yg memberi kesan dlm idup aku...akan diingati selagi hayat ada...ok la xmau citer pasal bnda 2 lg..nnti mau banjir aku kat c nie nnti...ade gak citer yg mengembirakan hati...

Tp 1 jer yg aku pegang dlm idup nie xbest idup nie asik happy jer..kdg2 nk gak ade warna dan warninyer...kt org lg byk dugaan datang makanyer kt akan jd semakin kuat...mudah2an  begitulah hendaknyer...sejak akhir2 nie..diujung2 2012 nie byk perkara2 yg tidak terjangka terjadi...tp syukur alhamdulillah bnda yg positif kan...rs syg jugak nk tinggalkan tahun 2012 nie di harap tahun 2013 yg sedang menanti 2 akan memberi sinar baru dlm hidup semua org...dan rs sekejap jer bila entry yg sedang uolls bc nie merupakan entry yg ke-492...dlm masa 2 tahun 7 bulan aku menceburi bidang blogging nie byk gak entry yg ade da post kat c nie...yer mungkin ade org lg byk entry die berbanding dengan aku nie...

Yer la dlm sebulan aku cume post 15 or 14 entry jew...so bape la sgt dlm setaun klu nk dibnding kan dgn blogger2 yg lain...hari2 ade jer dorg post mcm2 entry...maaf ler ek aku tidak serajin 2..tunggu la tahun depan,mana tau semangat tuk publish byk2 entry dlm 1 hari terlaksana kan...ok la pada semua SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013~

No comments: