Saturday, February 23, 2013

JaLan-JaLAn + MaKaN-MaKaN~

 

 Last week ade pameran nie dkt Sunway Pyramid...nk dkt ngan keter nie ofkos la xbleh...siap ade pak guard yg jg...so amek picture jer la..oo yer nie last week pny pameran so xsure la still ade lg ker or x....biase la aku kan slalu citer story yg da basi..sbnarnyer tujuan ke sn nk survey2 handbag...blom nk beli lg...just survey2...

Hari 2 ade la survey2 kat Empire kat Subang nun...ade yg berkenan...nie nk survey kat sini plak...pon ade yg berkenan..tp biase la aku nie nnti survey lain yg belinyer lain plak...ooo yer aku pegi ngan mak aku ari 2...aku survey2 jer die plak yg g beli...lepas da pnat bejln so singgah di Laksa Shake kt makan dulu....


Aku try laksa sarawak..ok la tp aku penah rasa yg lg sedap dr nie...then mymom plak pekena lontong johor ktnyer...tp seriusly mak aku masak lg sedap ok...sbb 2 klu nk mkn lontong aku xkan mkn dkt kedai..sbb rsnyer slalu mengecewakan...so better la mymom buat..sgt la berpuas hati....

Lepas jer sesi makan2..kami pon balik ler..penat da mngukur jalan tuk ari 2...ok la tggu next entry plak....maklum ler skang nie weekand pon busy gak..byk kenduri kawen yg kene attend...daaaa sume~Happy Weekand

No comments: