Thursday, February 7, 2013

MaCaM2~

Sejak da masuk bulan February nie byk sungguh bnda yg nk settlekan...tp aku still luang kan ms tuk jenguk blog nie...dan macam biase ingat weekand lepas lepak bersm2 rakan2 kesygan..tp asik xberkesempatan jer...masing2 sibuk dgn urusan masing2....dan ahad lepas ingat nk ker Karnival Karangkraf...tp time nk pegi 2 ujan plak..so tepakse batalkan hasrat 2....sbbnyer kat sn xder sediakan tmpt parking..kene parking tepi jalan so klu ujan adelah payah ok...plak 2 klu aku sorg xper gak bleh jer aku redah tp aku bawk mymom skali...kesian plak kat die nnti..so better xyah pegi la...

Ptg 2 plak ingat nk ke seksyen 7 sbb mysis kata nk g beli pavlova dkt 1 kedai baru bkk nie...skali tggu pny tggu mysis plak kt die nk kua so xkan nk kua g beli 2 blik then antar aku blik pas 2 nk kua blik...mcm leceh jer...so aku ckp better die pegi jer la....mcm terkocoh plak...da semenjak 2 menjak nie plak da terlalu byk mkn limau..biase la da masuk mood CNY kan...byk plak limau dr our supplier...so kejenyer mkn limau jer la..smpi kan ade akak kat opis aku nie skit pewot la..mkn byk sgt limau...

Aku plak da mood CNY gak...sbbnyer xsabar nk cuti...ade plan yg akan dilaksanakan sempena CNY nie..yg 2 nnti aku akan story later...ok la 2 jer tuk ari nie...daaaa sume~

No comments: