Thursday, February 28, 2013

KeNDuRi HaRi SaBtu~

Kenduri kawen last weekand...yg nie sedara aku kawen..die buat dkt Felda Villa D'Saji dkt jalan Semarak sanun....bleh tahan ler jemnyer....nasib smpi sn xsanding lg...smpi2 makan2 then lepak2 kat tmpt yg disediakan...best ckit lepak kat c 2 sbb ade aircond...klu kat tmpt mkn 2 die ibarat kt mkn kat bwh porch rumah gitu...not bad la tmpt die...smbil tggu pengantin yg lmbt meh amek picture...


Sila abaikan muke bulat sy...hhuhuhuhu~sbb 2 yg mysis ckp..asal dlm camera nmpk muke ko bulat...lantak kan hati senang so biarkan muke 2 nk bulat ker leper kan...lambat gak pengantin smpi...sepatutnyer smpi jam 1 tp akhirnyer pengantin smpi jam 2...sbbnyer mak andam die mai lmbt~mak andam 2 pon 1 klu da tau nk g andam tmpt yg mmg da tau kejemannyer dtg la awl ckit...ingat nk make up muke pengantin nie 10min jer ker...

Lepas jer tgk pengantin bersanding kami pon berangkat pulang...and ofkos la dpt souviner dr tuan rumah...



Dan ini isi dlam die...ok la jarang org buat bg mcm nie kan...


yg nie aku da isi da harta karun aku...ok la nnti aku story lg 1more kenduri yg aku attend hari ahdnyer plak...daaa sume~

No comments: