Saturday, March 30, 2013

Kebusyan~

Lately mmg busy...weekand pon busy gak...ade jer bnda yg kene buat dan akan buat...so bila da busy dgn mcm2 hal mood tul update mmg la xder..so aku akn update mana yg dan jer la ek...nk upload picture pon mls...dan sejak 2 mnjak nie pon byk kene attend kenduri kawen..bleh di katakan every weekand ade jmputan ok...so aku pon kene la turut serta kan...terutama yg melibat kan sedara mara...klu xpegi xbest plak...

Klu weekdays plak aku mmg da mls nk update..klu pg 2 smpat update mmg aku buat..klu xsmpat mlm aku da mls..plak 2 line internet kat umah aku nie klu mlm mmg sengal ckit sbb lmbat nk mampus...so rs2nyer hasrat taun nie yg nk rajin mengupdate 2 xberjaya dilaksanakan...tp tggu jer la kan..nie br msuk bln 4 ade byk lg bulan tuk aku improve kan tahap kerajinan aku nie...

Dan skang nie blik jer keje aku mmg mngadap FB...sbb ape hadap FB sbbnyer aku da obsess main Candy Sugar Crush..tp 2 la geram plak aku asik 2 lepas2 bila da smpi kat certain2 level 2...bleh tensen aku dibuatnyer...tp serious la main game nie kan bkn buat org relax kan otak tp serabutkan otak lg ade...so skang nie aku akan relax2kan diri...xmau emo sgt bila main game nie...


Picture nie mmg xder kene mngena dgn tajuk kat ats nie tp aku msk kan gak...nie mash potato instant pny..sbb ape aku kt instant sbb yg nie akak aku beli dgn mn tah yg serbuk pny....potato 2 dlm bntuk serbuk dan gravy die pon dlm bntuk serbuk...sng jer cmpurkan dgn air panas da siap...yg gravy die pon mcm 2 gak...klu rajin bleh didihkan ats api tp biase la aku nie kan pemalas soguna air panas dan kacau jer...

Ok la mls nk bebel byk2 pewot pon da lapo nk cr mknan jap yg bleh di mkn...daaa sume~

No comments: