Saturday, March 23, 2013

WoW 10K YaW~


Seriously da lame xbkk blog nie...rsnyer ade 5 hari xbkk...last jenguk ahad lepas...so td br bkk nie nmpk view da mencapai 10K..serious xsangka plak...yer la aku kan banyak merepek jer dlm nie..ramai gak yg jenguk blog aku nie...mesti ade yg kt br 10k viewer da nk kecoh kan...tp lantak ler...yer la aku nie bkan pon blogger terkenal pon..ape yg aku blog pon kebykkan citer pasal ape yg aku buat dan lalui...so xder yg menarik sgt pon..cume kekdng 2 adelah info2 yg akan aku kongsi ngan uolls sume...

Dan almost 3 year aku menjd blogger yg xglamour nie rsnyer mcm xtau nk story ape...dan mayb ade yg perasan aku da jarang update blog aku...sbbnyer skang nie da busy..so bl weekand br aku update buat entry2 yg kebykkannyer da basi...ape nk buat citer last week br nk story this week...pape pon aku still cube tuk update wlwpon x sekerap dulu2...




Teruja pon ade gak bila tgk angka nie...bkn ape kdg2 ade gak aku dpt komen2 yg tidak memberangsangkan..thanks pd yg komen dan ade yg membtol kan fakta yg aku bg dlm nie...biase la aku nie kdg2 menulis melalui ape yg aku lihat dan pandang...dan ade yg xdpt terima so thanks diatas keperihatinan anda sume...aku tau dorg komen 2 sume sbb uolls sume bc blog aku nie...ok lahopefully lepas nie aku lebih bersemangat tuk update lg....daaa sume~

No comments: