Sunday, March 31, 2013

KenDuri @ KajAng~

Majlis kenduri di Kajang nie adelah sedara sblah bapak aku...klu ikut pangkat kire 2 pupu ngan aku la...kat c nie la tmpt jmp sedara mara yg sblom nie mmg aku xknal pon...kire klu bapak aku nie mcm jejak kasih la...smpi kan aku sndiri pon xtau pangkat ape aku ngan dorng nie bila da jmpe ramai2 nie...

Kenduri nie dibuat dkt Penjara Kajang...dekat dewan sukan sn 2...makanan die not bad la siap ade kueh tradisional lg...teh tarik ofkos la ade kan klu ade kueh mueh nie...lame gak weoll lepak kat c nie sbbnyer xlame lepas smpi 2 ujan pon trun lebat siap gruh n petir bagai...so kena la lepak2 dulu tunggu ujan reda sbb parking jauh..klu redah mau lencun bju...


Picture atas nie biase la aku , mymom dan mycousin...byk gak story mory kuar smbil2 tnggu ujan reda 2..biase la da lame xjmp kan...then bila ujan da reda ckit kami pon trus ke parking dan jom pulang...dan nie pulak ole2 dr majlis kenduri 2...


Dalam kotak nie ade muffin gardenia dan telur rebus...simple jer majlis dan gift die...ok la pd pengantin SELAMAT PENGANTIN BARU~

No comments: