Saturday, March 23, 2013

MaJLiS PeRkAhWinAn AdK eLyAnA~

Ahad lepas aku pergi ke majlis perkahwinan adik penyanyi Elyana...ala penyanyi lgu niat 2...pergi atas jemputan keluarga die...yg jugak jiran kami...majlis yg dilakukan di Restoran Zam Zam dekat seksyen 9 2 bermula jam 11pg tp weoll kesn jam 12stgh hari...smpi2 sn jer cr tempat duduk dulu then br la amek mkanan..name pon buat kan restoran zam zam ofkos la style arab kan..so mkanan die pon arab style...not bad la nasi die sdap but ade kambing daaa...me not loike...so amek jer yg bkn kambing...

tuk dessert die ade buah2an and humus..aku xtry pon..sbb mysis yg try die kt too creamy so better aku xtry...air plak jus anggur yg pekat...ssh nk dpt kat lua nie...kul 1 lbh pengantin pon smpi...aku dpt tgk dekat la gak sbb table kami bersebelahan red carpet...just simple jer pngantin pakai..busana hijau..tp sowi la xder picture dgn pengantin or kakak pengantin (Elyana)...tp picture aku ofkos la ade kan...huhuhuh~



 Lepas tgk pengantin..dan pengantin da g makan beradap kami pon beransur pulang...yerla org makin ramai masuk..so kami yg sudah abis makan nie pon kene la sedar diri kan...sblom pulang meh jmp mak pengantin dulu...dan tentu la dapat ole2 dr family pengantin....


Simple gak dan still dalam konsep arab.....nak tau ape isi dalam?


Ala die macam kacang tumbuk 2 tp die ade disalut dgn beberapa perisa...ade yg dgn white chocolate dan ade yg dgn mocha...simple but nice...kepada kedua mempelai SELAMAT PENGANTIN BARU~

No comments: