Sunday, May 12, 2013

KenDurI & VOtInG~

Sabtu lepas mmg pack...tgh hari g knduri cousin aku yg kawen ari jumaat 2...so ke sn..kebtolan dpt jmputann kawen gak kat Bangi...tp nasib baek mlm pon die buat gak..so kami pergi yg mlm pny...tgh hari 2 smpi2 lpk2 dulu ngan jmp pengantin..then br mkn sume smbil tunggu pengantin sanding...maaf la ek no picture for bride...so gmbr aku pon kire ok la kan...


Muke mmg xyah ckp ler berminyak ok...pns xagak ari 2..then blik dlm kul 3 mcm 2 sbb kul 6lbh nk g Bangi plak..serious aku penah pegi dewan 2 tp few years back..mmg xingat sbb time 2 bkn aku yg drive sbb 2 xingat...smpi sn dlm kul 8...jmp dulu ngan sedara mara then msk dewan...start majlis dlm kul 9 so settle sume dlm kul 10lbh mcm...

Blik smpi umah dalam jam 11lbh mcm 2...kene tido awal sbb sok nk kene g mengundi...korang g mengunding x?aku 1st time pegi mngundi...so gud xperiance la tuk aku...ktorg sume pegi tmpt mengundi yg sm...dkt Sekolah Rendah Kebangsaan Seksyen 17...skola aku dulu 2...so kene sn...masing2 dekat saluran yg berlainan...nmpknyer aku settle dulu..sbb tmpt aku 2 xramai sgt ms aku pegi 2...aku smpi skola 2 dlm jam 9lbh..dkt kul 10 gak...dlm kul 10suku da settle..so kene la tggu yg lain2...

Then akak aku sudah tggal tggu mak aku jer..almaklum ler die pny saluran tuk warga mas..so lmbt ckit la..tp dlm kul 11 ktorg da settle da..then trus blik umah....


Selesai la sudah tanggungjawab aku pd negara...ok la uolls Happy Weekand~

No comments: