Thursday, May 2, 2013

SeTiA CiTy MaLL~

Mayb ramai yg da pegi kat c nie...tp adelah 1st time ke Setia City Mall...terletak die Setia Alam...aku pegi pon sbb di bwak oleh akak aku..die yg da penah pegi c nie...tmpat die ok la not bad...luas dan xbanyak pembangunan..yerla kawasan baru...kat c nie siap ade park lg...ala mcm kat KLCC...parking die pon senang..xtau la sekarang nie jer...mn la tau nnti lelame parking da ssh plak..


Shop lot die ok la..style alamanda pny...byk kedai2 yg best..tp memandang kan ms pegi 2 blom gaji lg so hanya jamu mate shja...antara kedai2 yg best kat c nie Mango, Padini, Esprit,H&M,Parkson,Charles & Keith,dan ade gak kedai2 yg xbranded..kang org kate aku belagak plak ckp kedai2 yg branded jew...tp jgn risau ade gak kedai jual kasut dan baju yg murah2...kene rajin jalan jer kat c nie...

Yg best masuk H&M la...almaklum ler H&M kan xbyk bukak dkt c nie..so ade byk bju2 yg berkenan dan cantik2...tp mcm aku ckp td xgaji la...so belek2 jer..harga pon ok la sesuai dgn name die kan...pasal makan pon jgn risau ade mcm2 kedai..plih jer nk masuk yg mn 1...ade Subway,TGIF,Carl's Jr., Delicious, Fullhouse, Ayam Penyet mcm2 lg ler...tp ari 2 aku mkn dkt food court jer...wlwpon food court tp byk stall2 yg best..aku try mknan Korea ari 2..name makanan nie Shim Ryum xsilap aku...



Dkt ats 2 sume kire mcm ulam2 die..tp sebenarnyer die ramen jer..mcm maggie 2...sedap gak...rs die msam2 pedas...selain nie ade mcm2 lg mknan Korea yg ade jual dkt stall nie..harga pon berpatutan..sesuai tuk org yg blom gaji mcm aku time 2...selain korea, ade gak style kopitiam dkt food court 2...western,malay food...dan klu xslap aku stall 1 M'sia pon ade gak...

So nest time bleh la pegi lg...tp make sure time nie kene da gaji br la best bleh bli2 selain dr jamu2 mate kan...ok la uolls daaaa sume~

No comments: