Sunday, May 26, 2013

PuAsA GaNTi~

Start dari awl rejab aku da start pose ganti..biase last year byk ari gak xdpt pose..so sempena masuk bulan Rejab nie adelah afdal tuk aku byr blik mn yg ade utang 2...9 hari gak ler aku kene settlekan..tp aku buat hari keje jer..sbb xterasa la ms yg berlalu..tgk2 da ptg nk abis waktu keje...so nie adelah menu yg bebuke aku..ade yg aku ingat aku amek picture ade yg da sedap santap br teringat nk amek gambar...



Yg nie aku xingat mayb hari ke 3 or ke4...mak aku masak asam pedas ikan,kubis goreng,sambal grg tempe dan ikan goreng...


Bubur asyura...lauk kat dlm 2 ayam,ikan bilis n udang kering...


Ikan goreng,kari ikan,syur kacang + tauhu,sambal belancan dan papadom...


Paru grg,ayam masak lemak cili padi,taugeh grg and ikan goreng...


Yg nie menu berbuke hari khamis lepas...ari terakhir aku ganti pose...laksa jitra...ala yg byk branch 2...yg kebanyakkannyer klu jual naek lori xpon motor roda 3 2...puas hati la bila tiap kali pose dpt bebuka ngan nie...skang nie ms tgh taip pon da kecur air liur tgk...ok la nnti smbung lg untuk entry lain2...HAPPY WEEKAND uolls~

No comments: