Saturday, May 11, 2013

HaPpY BufDay LiAaMaLia-JusT mE~

 Kejap jer da 3tahun aku berblogging...wlwpon rating biase2 jer tp aku tau still ade gak org mngadap blog aku  nie..thanks sbb sudi bc repekan aku dan omel aku kat c nie...ingat lg ms dulu2..time buat 1st entry ...mmg re mcm ade ker org nk bc blog aku nie..tp ms 2 suke2 jer..tp skang pon sm gak..sj suke2..klu rajin aku update klu mls mcm skang nie aku biarkan jer berhabuk smpi 4 5 hari br jenguk...

Dalam ms 3 taun nie pon ade entry2 yg dpt smbutan hangat ade yg sendu jer..ade entry yg akan buat org rs sentap dan komen mcm2 dan entry yg org suke singgah tp xtinggalkan jejak...ape slahnyer tinggalkan jejak..mn tau kt bleh jd fren2...dan pd sesape yg memberi cadangan membina or xbina langsung log in la dulu...bleh ler aku tau sape yg komen..nie blik2 picture gelap tanpa tau sape pemilik org yg komen 2...jgn bimbang klu uoll kutuk aku ker or komen xbest ker..aku xkan block korang...

Selagi tidak keterlaluan aku ok jer...paling2 pon aku delete jer komen2 yg keterlaluan 2..stakat ke hari nie xder lg komen2 yg keterlaluan...wlwpon bufday blog nie da lepas 7hb ari 2 tp still aku nak wish HAPPY BUFDAY BLOG~

No comments: