Sunday, October 27, 2013

KesiBuKkAn = NeW LiFe~

Dalam entry lepas aku ade mention yg aku da tukar department...kene transfer beb~da ler kene transfer pakse rela tp wlwpon pakse rela aku tetap merelakan ketransferan aku sbb bleh blaja benda br...mmg byk bnda kene blaja..rsnyer otak aku nie mcm span da..mcm2 kene serap...yer la byangan kan da selama 6 tahun aku dok berurusan dgn technician, part, minyak technical pny brg then suddenly aku kene buat bnda2 yg berkaitan dgn no....ohhhh~ byk bnda kene catch up...plak 2 next week da start nk closing pastinyer minggu yg hectic bg aku...

Tp alhamdulillah ler cikgu yg mengajar aku 2 a.k.a mybos byk bantu...yer la bnda2 nie sume ms aku blaja dulu ingat la..skang nie da lebih 7 tahun tinggal kan mn nk ingat..so kene recall blik....nk recall blik pon memerul kan ms...then kene paham cara dan teknik...wah teknik la sgt kan...so moga2 semuanye akan jd smooth la ek...


Yer mmg byk kertas2 yg berharga ats meja aku nie...da klu dulu tetap 5.30 bleh blik skang nie paling awl pon kul 6....then kene slalu stay back...dulu ms kat department lame stayback gak tp xder la slalu...bila nk closing br stayback..tp nie sjak masuk department br ari2 kene stayback....harap2 pas nie aku bleh arrange ms n keje supaya xyah stayback ari2...ok la da sumeeeee~

No comments: