Saturday, October 26, 2013

MaKaNaN~


Nie makanan few weeks back..yg atas 2 last week mymom buat roti jala untuk break1st...since mlm sblom 2 die buat kari daging so pg 2 pekena roti jala  mmg heaven la kan..yg bwh 2 plak laksa johor..maaf la kan xnampak rupe dah....biasa la org tamak amek mmg mcm 2...

Tp mmg lepas gian ler..rsnyer berulang2 la aku mkn laksa 2...laksa 2 menu masa raya haji br nie...mymom buat..da lame ok xmkn laksa johor...since bulan posa ari 2 lagi nk mkn tp xbuat2 gak...ingat kan nk buat dlm bulan raja ari 2..tp biasa bulan raye sn c nie open house so mmg mymom xbuat la...tp mmg puas hati la....

Sebenarnyer 2 jer nk show off xtau nk story ape....so citer pasal mknan lew...ooo yer aku skang tersgt la busy klu weekday so mmg da jarang aku update...maaf la ek....lg2 sejak masuk department br nie....blik pon da start lambat...so bila smpi umah 2 rs nk update mmg la xder ok....so mcm biase weekand la aku settlekan entry2 yg tertunggak dan ape2 saja yg aku nk blog kan..tp entah ade org bc ker x?lantak kan jer la..motif buat blog nie pon dulu suke2 jer..tp dulu mmg rajin update skang kemalasan ckit...ok la daaaa sume~

No comments: