Thursday, June 19, 2014

NiLe.CoM.My~

Last few week aku ade la baca baca gosip dekat beautifulnara ...da habis baca gosip dan nampak la iklan2 yg ade dekat tepi2 sidebar 2...nampak la iklan Nile nie...online shopping nampak mcm best...so aku pon pergi la singgah...tujuan singgah hanya nak tgk jer xder niat nak beli pon ok...tp bila da jejak kan diri dekat website terus terpikat dengan few item dekat c 2....

Aku pon masa tu kebtolan tgh cari sling bag...so da belek skali terbekenan plak dengan 1 bag nie..so ape kate beli jer kan sebab nanti kalau tunggu2 nanti lelame xbeli pon..so mari la beli..harga pon murah jer....aku pon beli la...tapi sebelum 2 kene register dulu...baru boleh beli....dekat c nie ade mcm2 jual...dari baju smpi la ke peralatan sukan...


Nie antara dress yg ade jual dekat c nie...tapi dekat c nie kalau nak beli kene belek 2 dulu..sebab ade yg die xprovide ukuran...just picture...ade gak die xprovide material so better carefull..yer la sebab xnak nnti da beli xberkenan plak sebab material die tak berkenan d hati kan...



Novel pon ade jual dekat website..harga die lagi murah dari yg jual dekat kedai buku dekat luar sn...bukan novel english jer tapi novel melayu pon ade gak...lepas uolls da pilih mana yg berkenan masuk dalam basket shopping dan die akan calculate skali untuk uoll..termasuk dengan postage sekali yer...ok meh story pasal payment plak...payment die uolls boleh buat mengunakan internet banking...


Selain kad credit sume internet banking pon bleh gak...uolls boleh pilih nak pakai bank mana 1...selain 2 courier service pon uolls boleh pilih nak pakai yg mana 1...tapi ingat setiap courier charges lain2 harga die..so terpulang nak pilih yg mana 1 punya...


Macam aku hari 2..buat payment hari isnin pg..ptg selasa da dapat da barang die..tapi masa aku dapat bag 2 xder sling so besok 2 aku call dekat care line die..then org 2 suruh aku email dekat email mereka then mereka akan feedback la..so aku email hari rabu mlm dan smpi hari Isnin still senyap xder pape citer...So Monday 2 aku call balik dekat care line 2 dan dorg cakap akan reply email aku and bagi result la statusnyer...dalam tengah hari dorg email akan courier tali bag 2 dan siap bg tracking number...selasa 2 aku da dapat tali die...mmg cepat da senang..lepas nie ingat nak beli novel die plak...boleh borong banyak2..SELAMAT BERSHOPPING~

No comments: