Tuesday, June 10, 2014

ApE-ApE JeR La~

Lamenyer xbersiaran kan..bukan ape busy sejak 2 3 4 menjak nie..wah byk sgt menjaknyer kan...nie pon short entry jer...mcm2 bnda nk update tp busy bulan nie dgn year end closing...harap maklum la ek..sedang berhempas pulas....antara entry yg pending entry pasal Team Building..yess yg 2 da berlaku bulan 4 lg..kire sebulan seblom pny citer...so harap maklum kalau ape yg aku citer 2 xsepanjang mana sebb byk yg da lupe..picture pon xtransfer lg...ade separuh dkt PC opis dan sparuh lg dalam laptop dkt umah...lepas 2 nk update pasal short vacation aku n family last week.... Ape lg ek yg xstory mory lg...end mcm biase ade review beberapa tmpt mkn dan shopping online...review novel tuk bulan nie then beberapa perkara yg aku suka karut kan...xper nnti weekand nie aku akan try update sebanyak buleh ek... P/S : Abaikan font yg aku type nie...nk cepat gasakkan jer la ek...

No comments: