Monday, June 30, 2014

PoTLuCk~

Mcm biase every month mmg dekat opis aku ade buat mkn2...smbut bufday every staff ...main dish mcm biase weolls order tp yg lain2 2 weoll buat potluck la ...last time buat waktu hi-tea but kali nie lunch time...so jimat ckit duit lunch hari 2....aku buat agar2 laici jer...xder la nak grand2 bagai..yer la buat potluck time tgh minggu so kene buat dish yg paling senang dan cepat....


Yg nie picture lepas kejadian..aku xbwk semua pegi opis..bwk setgh loyang jer...yg nie tinggal balance mlm 2 aku mkn...ms baru siap xsempat nak amek gmbr bagai..pepagi kan mn la teringan nk amek gmbr...


Ade yg bawak cake minyak la...puding caremel la...kek gula hangus...truffel...keropok....mcm2 la...main dish yg order hanya nasi goreng,ayam goreng berempah dan sayur campur...



Ade gak buah2an...agar2 nescafe...dan agar2 bandung...kire kenyag la lunch 2...aktiviti makan sempene nak menyambut puase...dan mcm biase aku plak update lambat..da puasa br la nk update kan..tgk nie terliur2 plak sendiri...nasib la ek....pape pon SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASE~

No comments: