Friday, November 14, 2014

CuTi SerAbut~

Hati macam nk tulis something tapi xtau nak tulis ape..otak tgh pk macam2...hati plak nk buat macam2 tp sumenyer terbantut bila brg or bnda yg kita nak buat tu xder depan mata...so xguna jugak kan nak serebut2 otak..hai la otak kene benti berfikir jap...xmau serabut2 di hari jumaat nie..patutnyer hari jumaat hari untuk gumbira sebab esok cuti...kita kene smbung serabutkan otak senin jer...

Kat department aku nie tggal aku sorg jer...Sorang cuti sorang lagi da keluar dan bos aku pegi HQ..dan aku sedang menaip menyiapkan entry nie...mmg nak cabut on time jer nie...oo yer start bulan nie aku start amek cuti setiap minggu...sebab nak habiskan cuti aku...dengar seperti menyeronokkan tapi percaya ler seronok bila hari yang cuti jer kemudian sehari sebelum cuti kene keje berhempas pulas agar xder keje yg pending bila cuti nanti...

Dan selepas balik dari cuti kene keje berhempas pulas jugak sebabnyer macam2 benda yg boleh korang lihat atas table korang bila naek keje nanti....tapi susah gak nak atur bila nk cuti nie..sbb da tentu xboleh cuti time closing kan..ujung bulan dan awal bulan mmg x la aku nk cuti...sblom cuti kene reject baek la aku xapply kan...

Time tulis entry nie pon still tgh count nk balik nie...oo yer esok nk pegi kenduri kawen kat JB...aduhai last week Melaka..musim org buat kenduri kan..ok la nak settle keje ckit then nk balik...daaa semua~

No comments: