Thursday, November 20, 2014

Oh MoOD~

Mood ke laut ckit mnggu nie..byk benda nak settle dan pk..then time nie jugak demam dtg melanda...ari senin lepas da start sejuk2 1 bdan...nasib la selasa tu aku mmg cuti...so xyah amek MC..aku nie mmg pemalas nak amek MC...rsnyer taun nie xamek lg MC...bukan nak berlagak ker ape tp mmg tiap kali demam aku still dtg jugak..dan Alhamdulillah kalau sakit tu xlame...mcm demam ari tu semalam da ok cume kepala still ting tong ckit...

Keje kat opis nie pon xbyk sgt time tgh2 bulan nie...so bleh la relax2 ckit..tp almaklum ler da ujung2 taun nie ramai org da start clearkan cuti termasuk aku nie..nak keje pon mcm malas jer...ker aku mmg mls selama nie..kuikuikui ape2 jer la...aku nk bebel pasal benda lain sebenarnyer tp mcm xder mood nak tulis plak...biase la aku nie time nk update nie la xder mood kan..tp kalau pasal makan ade jer mood..

Ooo yer this year opis aku ade buat dinner..bulan depan tp aku mmg xpegi la...1st sebab die buat hari keje..wlwpon esoknye cuti still kene meredah jem tuk ke tempat dinner tu...
2nd sebab bulan depan mmg aku busy ckit...nape busy nnti aku story later2 la ek...yg tu kene buat entry khas tu..ok aku nk start buat keje nie...

No comments: