Monday, February 7, 2011

HaQ~

Hari 2 sblom CNY aku n mmbr aku g la tgk wayang~plan asal nk tgk khurafat tp masa tgh line up 2..tgk citer 2 yg kul 2.45pm tggal ckit jer..so bajet smpat la ktorg beli kan..then da smpi turn kat counter skali da full plak...next show kul 6.30pm~pergghh lama 2 nk tggu..so ktorg decided tgk citer HAQ jer..byk citer xbest hari 2...yg bestnyer pas da beli ticket nie ktorg pon lepak2 la kat area panggung 2 skali bila time da smpi panggung ktorg 2 still lagi xmenyala lmpunyer..slalu klu kt nk msk pnggung kan tgk lampu panggung kt 2 kan..klu menyala maknenyer da bleh masuk~after 5 min mcm 2 aku tny kat budak yg jaga 2 da bleh masuk ker?die ckp bleh da~asal ler xbuat announcement jew klu lampu 2 da xbleh nyala...

Masuk2 jer lampu da ttup n citer pon da start...pas 2 br makin rmai org masuk...kire dipermulaan citer 2 aku termiss ckit la...ade la dlm 5min pertama citer 2...ok skang aku nk story pasal citer nie...nie hanya pandangan aku pasal citer nie..so terpulang pd korg sume da judge mcm mn...


Citer nie xder la best sgt pon..ok2 jer la..tp 1 yg bg aku mcm xreal la tang pasal kuase2 nie..yes aku tau ade org yg kat dlm dunie nie yg pnya kuase2 2 sume..tp cara die mengambarkan kuase 2 ala2 matrix plak...plak 2 jalan citer die adelah lembab ok...pnat aku nk tggu citer nie abis...plak 2 dlm citer nie ade di tunjuk kan pasal 3 biji bola yg konon jer ade kuase la..tp aku tgk da mcm dragon ball da bola 2...

Nie plak antara barisan pelakonnyer...thanks pd website HAQ~1 yg aku puji citer nie..bile time die gambarkan org 2 kaya raya mmg btol2 die buat kaya raya..ngan rumah besonyer keter ferari..eh mcm2 lg ler..bl bad (lakonan ady putra) di gambar kan kat paris~mmg persekitaran 2 ala2 kat paris gitu wlwpon hanya dlm club jer...dan mat2 saleh 2 sume bertutur dlm bhs france...termasuk la ady putra skali...atleast xnmpk la die kekok ms berckp bhs 2...

Ok la ape yg aku komen 2 just pd pandangan aku jer..terpulang pd masing2 nk tgk ker x citer nie...kli ikut selera aku xder la suke n best sgt pon citer nie..tp terpulang pada selera masing2..pd semua SELAMAT MENONTON~

No comments: