Thursday, February 17, 2011

LeMaU~

Lemau sungguh la hari nie..nk tau nape aku lemau hari nie?sbbnyer mlm smlm tido lambat n nak tau sbb ape aku tido lmbt?sbbnyer mlm td cmpny tmpat aku keje buat DINNER...huhuhu~nie bleh di katakan 1st time ktorg buat dinner under name br nie..and hanya ktorg shj xcmpur dgn HQ..yer la sblum nie bkn xder dinner ade td bnda 2 under HQ..so mcm x enjoy sgt la...tp kali hanya ktorg jer..wlwpon xrmai mn tp atleast ktrog sume have fun mlm td...

Sbnarnyer aku mmg nk buat entry pasal dinner mlm td...tp memandang kan aku da lemau ari nie so tahap kemalasan 2 telah mengatasi segalanyer..ti la aku update citer pasal dinner 2 ek...lg pon gmbr pon xtransfer lg...nk kt aku lemau sbb balik lmbat pon xgak...smpai umah xder la lmbt mn pon...kul 10.30pm da smpi umah da..tp bl da golek2 xbleh tido plak..mayb sbb sonok sgt kot...huhuhuhu~

Ok la klu nk tau lg pasal dinner nie..tggu la next2 entry ek...
daaaa~

No comments: