Tuesday, February 1, 2011

UjAn d HaRi AhAd~

Ahad lepas mmg sepanjang hari asik ujan jer...rsnyer start ujan 2 drpd mlm lg bwk smpi ke pgi...wah sonok sungguh la tido time 2..naseb baek la ari ahad 2 aku kene pegi kenduri kawen mmbr aku...makanyer ker MAMBAU negeri sembilan la aku ari ahad hari 2...ke sn ngan mysis n zz...plan da lame nk g akhirnyer smpi gak kami ke MAMBAU~2 pon pny pusing and tny org bape kali tah..tp sume direction yg dorg bg sume xbtol..last skali ktorg gak yg dpt jlnnyer~

Smpi umah pengantin dlm kul 1suku mcm 2..still ujan gak...aku mls btol klu g kenduri kawen nie time ujan2..plak 2 khemah mkn n rumahnyer jauh ok...so nk tgk pengatin kene menampak ke dpn ckit..redah la kami sume~sib baek ujan xler lebat sgt...renyai2 jer~


Semua nie mmbr clss aku..kecuali akak aku bkn la ek..smpi2 jer umah pengantin tgk mmbr aku yg kecik 2 da smpi...lame gak aku xjmp dorg sume nie..klu yg slalu jmpe pon brapa kerat jer~


Ha driver aku pd hari ahad 2 encik ZZ kt nie la..thanks bebyk kat die sudi jd driver kt wlwpon sesat byk kali time pegi n blk...ape nk buat da ko offer diri nk drive kan..huhuhuh~lepas jer da jmp pengantin kami pon beralih la ker khemah makan sbb perut da lapo bangat..maklum ler ujan kan~tgh sdap2 mkn sorg lg best fren aku smpi..


Ms azi kt smpi pon...plan mmg nk g sesm tp memandang kan sorg dr shah alam n sorg lg dr melaka makanyer kami berjmp dirumah pengantin shaja...makan hari 2 mmg best..paling suke lauk tmpoyak cili api..berasap wa ckp sm lu~name pon g kenduri kawen kat Negeri 9 kan...mesti ade menu wajib lemak cili api...sblm blk singgah jmp pengantin dulu~

Masa blk pon ujan lg..name pon ujan 1 hari suntuk kan...dlm kul 4lbh mcm 2 aku da smpi umah..klu aku yg drive alamatnyer maghrib la smpi...ok la 2 jer nk share ngan uolls psl aktiviti yg sempat aku buat pd hari ahad lepas wlwpon ujan sepanjang hari...pape pon SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT YANIE AND SUAMI~

No comments: