Tuesday, February 1, 2011

mUaRa~

Nie antara mkanan yg aku mkn last friday...maaf la ek lmbt publish..aku pon xtau nape la bile aku upload picture jer die xnmpk..hangin btol ler aku...lantak kan ler~da mcm2 cara aku try tp still mcm nie gak...klu korg tgk ade gmbr ade la klu xder lantak kan c 2...mls aku..da ler byk citer nk story...kembali pd citer mkn kat muara....harga ade lah murah bg aku..sume yg ktorg mkn just RM69 sahaja...service pon bgs..cpt sgt 2 xder la~

Tp ms ktorg smpi n da siap plih seafood sume dlm kul 8.45pm mcm 2 mknan ktorg smpi 9.05pm..kire cpt la klu nk dibanding kan mkn kat jeram mau dkt 1jam br smpi ape yg di order...

Suasana kat c 2 pon best gak..almaklum ler mkn tepi laut...nk ke c nie adelah sng shja..ikut jer direction nk ker tanjung harapan...ti bila da smpi kat tmpat org rmai memancing 2...amek kanan~trus jer smpi keujung ade nmpak MUARA IKAN BAKAR...Ok la mls aku nk story byk2..tgk jer la picture2 nie...daaa~


No comments: