Monday, February 23, 2015

AfTeR CNY~

Sure hari nie ramai yg busan nak start keje kan..almaklum ler cuti panjangkan..aku yg xamek cuti extra pon lemau jer nak naek keje nie kan pulak org yg amek cuti extra kan...ade tu sampaikan seminggu cuti...mengalahkan org yg menyambut plak...org yg sambut pon xamek cuti lame die plak yg amek cuti lame....

Traffic still xjem sgt ari nie..mayb still ade yg cuti dan balik hari nie..memang jem teruk dekat Highway utara selatan...sana c nie jem..nasib la aku xkemana pon just lepak2 area Klang Valley jer..jalan adelah smooth jer..kan best kalau macam nie selalu...citer pasal sepanjang cuti2 CNY nie nanti2 la aku story....malas nk upload picture pon yer gak nie...rasa2 kalau xsempat this week next week la aku story...mcm xbiase plak baca story basi kan...wlwpon CNY tahun nie xder ke mana tp full jugak dengan aturacara bagai....

Tahun nie memang meriah dengan limau..rsnyer last to week selang sehari bawak balik limau...skali bawak balik lebih 10 biji..Alhamdulillah rezeki kan....sampai xlarat la nak makan limau...setakat ke hari nie aku blom dapat angpow lg...slalu supplier la yg rajin bagi....bos2 dekat c nie wlwpon menyambut CNY memang xbg pon angpow...mggu nie aku da start busy tp tidak hari nie..this week minggu closing..so hari nie masih lagi bersenang lenang dulu...tggu la esok smpi jumaat..tanggan macam sotong buat keje nanti...

Tapi don't worry still aku ade masa nak update pape nanti...tahun nie nak rajin2 kan diri update (rsnyer every year ckap mcm nie tp bila da tgh2 tahun memang ke laut jer la cita2 tu)...ok la nnti rajin aku update lg...daaaa sume~

No comments: