Wednesday, February 11, 2015

JaNgAn PaNdAnG SebELaH MaTa~

Macam tajuk lagu plak kan...eh ade ker tajuk lagu macam nie?pape jer la kan..sebenarnyer aku malas nak update bagai nie..mood pon xbape nak ade untuk update tapi rasa macam xbest jer kalau nak xstory mory kan...rsnyer skang nie da lame org yg xmembebel dlm blogkan..yer la skang nie ade pelbagai medium untuk curah kan perasaan...kalau nak curahan perasaan tak bergambar boleh letak dekat FB..kalau nak yg bergmbr boleh pilih IG..

Tapi aku macam lebih suke curah perasaan dekat dlm blog..sebab ape?sebab dekat dlm blog nie xramai orang yg kenal kt...kalau kenal pon kita xnampak muke die..hanya die yg tahu jer tahu pasal benda nie...dan bebas tanpa paksaan sesape boleh baca..tapi kekadang mereka2 nie meluat atau sakit mata bila baca ape yang aku tulis..so mula komen memcm..biaq pii la bak kata org Kedah....

Kalau rasa nak teruskan pembacaan di persilakan..rasa2 nak komen dekat entry lain pon aku xkesah...dulu mayb aku akan reply balik ape yg orang komen..xkire buruk or tidak tapi skang aku lebih senang diam kan diri...kalau org yg komen tu tanya br aku akan reply balik...yes memang aku bukak blog nie untuk tatapan umum..so sesiapa boleh baca..boleh jer aku buat private tp nnti korang plak ssh nk baca kan..plak tu susah la nak komen...penah terasa nak stop blogging nie..tapi bila baca balik entry lelama rs sayang plak..

Kekadang bila baca balik entry lelame sonok sgt..yer la time memula berblog dulu lebih kuang 5 tahun lepas...sume benda nak story..tetiap hari update ok..rajin sgt...xmacam skang malas bukan main...update live mmg x la jawabnyer..sume main type bebyk pas tu simpan dalam draf...then br publish..publish pon ikut kesenangan...ok la aku malas nak bebel2 memacam...aku sebenarnyer nak citer benda lain sebab tulis tajuk dekat atas tu...tp da story lain..kira nnti aku update lain la...daaa sume~

No comments: