Thursday, September 9, 2010

30 rAmAdHaN~

Hari nie merupakan last day kiter bepuasa dlm taun nie..insyaallah klu umo pjng kt akn ketemu lg ngan ramadhan pd tahun2 akn dtg...hari nie aku still lg keje tp half day jer sbb cmpny bg smpena raya eve gitu...so mood keje mmg totally xder langsung..so dr pg td wat keje ckit2 dan selebihnyer adelah mengular..


Malam td lps bebuke jer mandi2 trus kemas blk tido aku yg mcm kapal karam 2..ala xder la selerak sgt pon...just lap2 sapu2 n bersih kan kipas 2 jer...tukar langsir & tukar cadar aku da buat last weekand so sng ckit la keje..blk nie mayb tlg2 mak aku siap kan keperluan tuk msk pg sok jer...menu tuk besok..huhuhh~yg pasti aku xbleh story skang sbb xraye lg..tunggu jer la pas raye ti (iaitu lps aku naek keje)citer pasal cuti raye nie..aku xder la amek lame pon cume amek 4 hari tp memandang kan hari kamis depan (16hb) merupakan hari MALAYSIA dan cuti plak 2..jimat la cuti aku 1 hari...


Raya taun nie rasa mcm xmeriah sgt..biase2 jer aku rasa..klu meriah pon time pg raye jer..mayb sbb da meningkat dewasa nie kan so kemeriahan die xbape nk rasa sgt..lain la ms kt budak2 dulu mmg happening gilos...plak 2 this year xblk JB raye c nie jer...tp still aku akn beraya umah mmbr2 yg mn xblk kmpng~jd tggu jer la kehadiran aku..huuuuhu~


Ok la di kesempatan nie aku nk wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada sume pembaca and bloger2s seluruh M'sia yg menyambut lebaran nie...AMPUN & MAAF jika ade aku terumpat or terkeji dlm entry2 aku yg lepas or terkutuk di dlm blog aku nie atau pon di lua~

No comments: