Wednesday, September 1, 2010

PiCk & BrEw CaFe~

Harap maaf citer nie berlaku smggu yg lalu...almaklum la bz memanjang skang nie...nk update pon mls...so sementara ade mood nk update nie baekla aku update...hari kamis lepas opis aku buat majlis buke pose...so pg2 excited la nk g keje~tp yg bestnyer ptg 2 opis ktorg black out...tggu pny tggu still xder gak letriknyer~makanyer bos ktorg pon announce bleh blk trus la...so kpd sesape yg akn join buke pose 2 kene la dtg blk...


Masa bos aku ckp leh blk 2 jam da kul 3pm so aku n opismate aku pon g la jejln buang masa smntara tunggu waktu berbuke..kami pon pegi la bejalan2 ker SUBANG PARADE & EMPIRE SUBANG...da pnat bejalan ktorg pon blk opis siap2 then trus ker PICK & BREW CAFE...sbnrnyer tmpt nie dkt jer ngan opis aku...klu nk jln kaki 2 bleh sgt..tp memandang kan pose xkan nk jalan kaki plak kan...PICK & BREW CAFE nie dkt CNI harge die pon murah gak dlm RM29.90++ jer..tp cmpny yg bayar la...


Maaf la xsmpat nk snap picture sblm mkn..tp dlm pnggan nie aku ltk buah2an & dlm glass kecik 2 ade puding..


Yg nie pon sm gak kes die..smpt nk snap~da lapo sgt da...tp menu die ns putih + aym lemon + ikan masin + smbl blcan...


Kat c nie sume layan diri...buat ABC nie pon buat sndiri...ingat kan ssh tp senang ajo rupenyer~


Spegeti yg rs tawar...tgk rupe menarik tp bl rs tawar ok...klu die masin ckit pasti menyelera kan...tp ttp aku abis kan gak..xelok membazir...


Selain acara berbuke pose..in the same day gak merupakan last day 1 of my opis mate..die nie bkn staff tetap..die cntract jer ngan ktorng tp byk sungguh jasanyer pada ktorg...so kire nie meraikan la dia sempena last day 2...


Ha yg pki bj putih and bertudung sblh kiri 2 la org nyer....so kt amek la picture kenang2an sblm die pegi kan...


Sbnrnyer ade lg umat2 opis ktorg tp sumenyer kat tmpt lain..maklum la sume da siap2 nk blk da tp ktorg still lg dok kat c 2...kire mkn kat c 2 xder la byk sgt variety die...kire berpatutan la ngan ape yg d byr...


Okies la ckup dulu tuk ari nie..ti kt story lg daaaa~

No comments: