Friday, September 3, 2010

SaLeS GuRl sUcK~

Entry hari nie bkn citer basi pny...nie citer fresh br jer terjadi tghari td...mcm nie citer die~aku pegi la sebuah shopping complex kat shah alam lunch td...tmpt nie slalu la klu org buat rakaman tuk rncangan tv...so sj jer la jenjln cuci mate...da pusing2 so singgah la kat sebuah kedai nie...


Kedai nie jual bju dan sua jeans...nk kt jeans yg branded xgak la branded mn pon...tp still ade name la gak (bkn levis)..so mmbr aku nie pusing2 dlm 2 skali ternampak la 1 jeans nie die berkenan...so belek pny belek sales gurl die sorg pon xdtg kat ktorg...sbbnyer yg mmbr aku berkenan 2 kat display so mn la ktorg tau dorg ltk kat mn jeans 2 kan...so ktorg pon lyn diri la cr jeans 2...xtp xjmp2 gak...


Aku pon pegi cr sales gurl die sbb ms aku msk kdi 2  aku ade nmpk sales gurl die dok bersidai kat dpn pintu kdi 2...skali nmpk dorg dok berborak kat kaunter...ade 2 sales gurl rupenyer...aku ingat kdi 2 xbertuan...so aku pon tny la bebaik kat gurl 2~


me : dik,(mmg nmpk budak pon) jeans nie size 34 xder ker?
Sales gurl : jap ek (smbil mulut die dok berborak lg ngan sorg lg sales gurl kat kaunter 2...pas 2 smbil jln kat arah aku die tny) size ape yer td?
me : 34
Sales gurl : xder la kaler lain ade la(trus die blah g kaunter blk and smbg borak ngan sekor lg gurl 2)


Punya la hangin aku...bleh die blah mcm 2 jer...aku ngan mmbr aku trus ilang mood nk beli kat kdi 2...mmg ptt la kdi die xder org msk wlwpon aku tgk die buat sales bkn main lg...aku tau la die budak lg mayb lepas SPM..tp klu da keje sbg sales gurl 2 muke 2 manis2 la ckit..pas 2 manners la ckit nie x,ko ingat ko ckp ngan adk badik ko ape...aku pon penah gak jd sales gurl dulu ms lps SPM tp wlw ko penat mcm mn skali pon still kene lyn customer...


Da la die bleh dok beborak (ok 2 xper lg sbb aku pon xsuke klu sales gurl ikut jer mn aku g dlm kdi 2)tp atleast time aku nk tny n mntk tlg die bleh plak die bolayan jer...serius aku black list kdi 2...pas 2 aku jln dpn ckit ade kdi nie jual bnda yg sm gak ngan kdi td tp die xder buat sales la~kdi die ramai org n bl aku msk jer kdi 2...sales gurl die trus serve ktorg..tny mau cr ape?baju ker?sua ker?kan bgs service mcm 2...


ok la mls mau citer lg buat hangin 1 bdn jer..daaaaa~

No comments: