Tuesday, September 7, 2010

AnI SuP uTaRa~

Macam biase aku slalu publish kan citer2 yg da basi..harap maklum la~tp citer nie xder la basi sgt...hari sabtu lps ktorg 1 family g bebuke kat luar...ala dkt ANI SUP UTARA jer...mule2 plan nk pegi yg kat TTDI 2 skali bl mysis nk booking da full plak~so ktorg g yg dekat sec.9 pny..2 pon kene dok bwh khemah pny sbb yg kat dlm da full...xper la jnji ade dr xdo kan...

Sebenarnyer dari last year lg aku slalu bebuke kat c nie..last year 2 kali bebuke kat c nie..this year pon sm gak...~ms 1st time 2 aku g ngan mmbr2 aku(sowi xder picture) so 2nd time nie aku g ngan family plak...menu die ok la sdp tp xbyk sgt plihan..padan la dgn harga yg di bayar RM 19.90...so antara menu yg aku amek...


Yang kat dlm pinggan 2 akak aku amek cheese cake, coklat kek & satu lg mcm puding tp aku xmkn..mymom yg mkn~


Yang nie br btol pinggan aku...tp ade satu cake 2 xder ms ari aku g 2...ms 1st time pegi 2 ade..krim cake 2 rase peanut butter~best 2...then aku mkn nie plak


Pegi ANI SUP UTARA mesti la mkn main dish dorg kan...bihun sup...memandang kan layan diri so aku pon ltk la byk2 dging die..huuhuhuhu~pas da mkn nie aku mkn ns briani plak..sowi la ms mkn nie xsmpat nk snap~lupe tgk2 da abis da nasinyer..tp antara lauk yg aku amek lauk lemak kuning sotong, keli grg cili,ulam + smbal tempoyak(pds GILOS)..

Dan airnyer mcm biase la sirap(yg manis melampau) dan air sjuk...lps bebuke 2..ktrog pegi la jenjln ke kompleks PKNS..perghhhhhh~ramai org wa ckp sm lu...tp xsia2 la g sn dpt gak beli tdung raye...


2 jer la citer die..buke pose bersama family..okies daaaa~

No comments: