Friday, September 7, 2012

SiRiM OpEn HouSe @ SACC

Semlm aku and opismate pegi la open house yg dianjurkan oleh Sirim...open house yg bermula dr jam 5pm 2 dibuat kan SACC...ala btol2 dpan SACC MALL..keluar dr opis kul 5 smpi sn 5.26pm tp org still xrmai...ms nk masuk 2 ade la beberapa staff die yg sambut...tp bl tgk org xramai weolls pon mcm teragak2...tp msuk gak la...sbb da smpi da...and then relax2 dulu sbb penat bejalan..weolls parking dkt SACC Mall...

Ok antara makanan yg dihidangkan ialah Nasi Kebuli,dalca,nasi putih, ayam mask merah,ayam beriani,laksa johor,asam laksa,soto,kebab,satey,gado2-gado,teh tarik,sirap bandung,kueh2 dan kek,ketupat palas, lemang dan rendang n serunding ayam dan daging..ade lg tp aku x ingat...terbahagi kepda beberape stall...setiap stall ade dish masing2...tp weoll duduk dkt ngan stall nasi kebuli,laksa johor and dessert so bl nk amek asam laksa n ketupat palas 2 kene bejalan jauh...kire mcm dr hujung dewan ke hujung dewan la...tp puas la mkn...smpi senak la mkn...


Open house 2 bermula dari jam 5 ptg smpi 9 mlm...bl da lepas office hours 2 br la nmpk org bertambah rmai...nie laksa johor yg aku makan...ok la sedap gak...tp still xbleh lawan mymom pny laksa ler...tp klu nk compare nie lg sdap dr yg jual kat giant 2..kuah pekat wlwpon die xpakai spegetti tp die pakai jenis angle hair..so xpuas mkn sbb halus sgt...weolls dok situ smpi jam 7 jer..then trus kua pegi jln2 dkt SACC mall...shj jamu2 mate...dkt bwh 2 plak ade jual bj murah2...ade brand Jeep rasanyer...tp aku xbeli pon...xder yg berkenan...

Lepas 2 trus balik...smpi umah da dkt kul 9...rs mcm knyg lg...so xder la mkn...then mandi2 skali lepas mandi baru terasa lapar..trun blik buat meggie plak...mkn meggie smbil tgk citer Waris 2...then br tido...2 la die open house yg aku attend..pttnyer hari nie ade lg dkt HQ tp aku xpegi pon...sbb halfday aku hari nie...so pd uolls sume SELAMAT BERHUJUNG MINGGU~

No comments: