Wednesday, September 5, 2012

OpEn HoUse @ SdCc~

Tuk makluman entry nie mmg xder gmbr langsung ok...mls nk amek pon ade and org adelah ramai...kejadian Khamis lepas...ktorg bg name da lame da...since ms puase lg...open house opis ktorg nie under Berhad pny mmg nie 1st time aku pegi...slalu die buat weekand so mmg xder la nk pegi sbb weekand2 di musin perayaan nie full ngan open house tp this year die buat time keje plak...so smpat la pegi..itu pon ade beberapa session...yg aku pegi nie session yg last skali...

Last session jam 11.30am smpi 1.30am...ok sgt la 2 tuk lunch time...jimat duit lunch aku hari 2...klua dr opis jam 11am..bleh tahan gak traffic ke Damansara time2 mcm 2....smpi sn around 11.30am mcm 2...kene register name dulu...then naek atas trus cr tmpat...dr lua dewan smpi la kedlm dewan sume penuh dgn staff yg lain2 division...tgk kat lua penuh trus masuk dlm dewan...cr pny cr,tny pny tny finally dpt gak tmpat duduk...table depan skali dkt ngan stall yg menyediakan makanan...antara menu yg ade pd hari 2 :
*Mandy lamb
*Kambing golek
*Char Kueh Teow
*Lemang / ketupat palas
*Rendang Daging
*Rojak / Pesembor/ cucur udang
*ABC
*Kueh Mueh (biskut raye / kueh mueh basah)
*BBQ (udang/daging/ayam)
*Air panas / sejuk (tebu/sirap bandung/laici/teh tarik/kopi)

Nie jer la antara menu yg aku ingat...siape penggemar kambing mmg dorg akan rasa heaven la sbb kebykkan menu adelah kambing...mcm mandy lamb 2 mmg aku xsentuh langsung...sbb nasi 2 jer die nk gaul ngan kambing...kambing golek 2 jgn citer la...mmg ramai la org..lg 1 dorg ade bkk byk stall yg sm so xder la org tertumpu pd 1 stall 2 jer...yg best Char Kueh Teow die...siap msk dkt c 2 lg...letak jer abis..siap kene beratur lg....aku pegi kali ke-2 br la dapat..ms 1st time pegi 2 smpi time aku da abis..aduhai~bnda2 lain yg aku mkan...ketupat palas + rendang daging,pesembor dan beberape jenis air...

Kenyang gilos ler...kemudian blik opis dgn senang hati...this week pon ade gak open house...tp kali nie our division plak yg buat...mayb aku xpegi sbb dkt Puchong..ptg plak 2...aku klu ptg2 nk ke Puchong 2 mmg pyah ckit la..xsnggup nk tmpoh jem...sok plak dpt jmputan dr Sirim dkt SACC..yg nie aku pegi sbb wlwpon die buat petang tp da dkt ngan umah aku..so harus la pegi kan...ok la nnti sok klu pegi insyaallah aku tangkap2 picture ok....daaaa sume~


No comments: