Thursday, September 13, 2012

KeBab ExPrEsS~

Sebenarnyer xder la express mn pon tp memandangkan xyah perap aym sume 2 kire lg cpt ler dr kebab biase...ingat x aku ade buat pizza ari 2...aku pakai roti yg sm tp cume tukar style jer..nmpk mcm roti pita pon ade gak...ok meh aku story mcm mn nk buat die...simple jer..aku guna daging burger...xkesah nk guna daging or ayam....goreng jer daging burger 2 mcm biase...aku tmbah lada sulah ckit bg ade prasa ckit...lepas da siap daging burger 2 then potong panjang2 supaya sng nk mkn nnti...then tuk sayur2an plak yg optional..nk letak bleh xletak pon bleh gak...

Org lain mayb die akan letak kobis 2 mentah2 but aku plak masak kan kobis 2 dgn bawang merah and bawang putih...goreng smpi layu...lepas 2 roti pizza td just bakar2 ckit then da siap...


Roti pizza 2 korang lalu2 kan dkt api dapur gas 2 kire ok da...maklum ler org mls msk kan...jom tgk gmbr kobis aku plak...


Ooo~yer lupe nk mention kobis nie aku letak sos tiram ckit tau..sj nk bg ade rs ckit...sila abaikan kuali 2...wlwpon kuali 2 mcm 2 tp byk da berjasa pd famili weolls tau....then bl sume da siap meh kt susun die...bleh letak sos dan mayonis..tp aku letak sos jer sbb kehabisan mayonis..jd la dr xder kan..


Kepit la mcm sandwich...sng jer kan...ingat nk potong tgh roti 2..tp xbleh klu potong pon nnti die pecah so mkn mcm nie kire jd la...ok la SELAMAT MENCUBA~

No comments: