Monday, December 27, 2010

sUshI~

Hari 2 kan ade story tringin sgt nk mkn sushi tp still xbeli2 lg..sbb mls nk pegi jusco...bkn xnk pegi beli kat tmpt lain tp klu kat jusco 2 sushi die byk plihan...so hari sabtu lepas aku n mymom pon pegi la jusco bukit raja~nk pegi jusco bkt tinggi adelah mls..sbb kua pon da lepas lunch~sure pny la jem nk lalu kat bndar klang 2 kan...xsanggup la teman...2 pon nk cr parking pny la ssh kat bukit raja...last2 dpt gak...

Da parking msk dlm rminyer umat...krismas2 pon ramai gak ek org sopping...ok bl msk jusco jew nk byr jew da dkt stgh jam la gak beratur...pny la berjela2 org...mls btol la aku nk tggu..tp ape nk buat nk beli kan...tp bl pegi tang supermarket die xder la rmi sgt org..so dgn mudah aku pon beli la ape yg di hajat~

Huhuhuhu~mmg sonok la bile dpt mkn..rs puas sgt mkn sushi smpi kan mlm aku xmkn pon...ptg 2 blk jew dr jusco trus mkn...yg salmon 2 sbnrnyer xder dlm set tp memandang kan aku nk sgt so aku pon beli asing...

Alhamdullillah~ ape yg aku hajat nk mkn sume da dpt..skang nie tinggal nk mkn burger prosperity MCD jew...kene cpt sbb ti da CNY xdpt mkn lg da...mayb ptg nie kot pegi MCD...sbnarnyer ade lg citer pasal mknan yg aku nk story tp better aku stop dulu and smbg ngan citer lain...ti org kompius plak nie blog pasal aku ker blog pasal mknan~ape nk buat aku dan mknan ssh nk dipisah kan...huhuhuhhu~

Cukup la tuk hari nie...daaaaaa~

No comments: